Dagboken 28 dec

Hej Alla! :) Idag gör jag inte så mycket :/ sitter inne på facebook och minecraft :D Vad fick ni i julklapp? Jag fick (asså johanna) en mobil ,nokia 5230, med touch,spotify,internet,kamera och MUCH MORE!! :D och så fick jag en videokamera och en film. Och en grimma till min häst och lite mer :) Vet inte mer anna fick än en dator :) det får hon skriva här själv :) Jag har 3 frågor till en nu:
*Vad fick ni i julklapp?
*Vad gör ni just nu?
*Spelar du nåt instrument?

GOTT NYTT ÅR NU ALLA!!! :D <3 :D / Jojjo (johanna)


Jag fick en sån här med blå bakrund :D

Kommentarer
Postat av: anna :)

jag fick en dator,japp det fick jag. och jag fick örhängen och pengar också...

2011-02-05 @ 13:09:29
URL: http://mzhihi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0