Hej!

hejsan! jag tror inte att johanna höll sitt löfte eller???
och det var inte alls schysst att säga att jag är en apa!!! :(
men jag förlåter dig!!!!!!! och det ska du vara glad för johanna!!!!
idag har vi haft idrott... och på torsdag så ska vi till simmhallen med klassen!!! det ska bli kul!!!
i morgon har vi slöjd det är kul jag har syslöjd och johanna har träslöjd som ni kanske förstår!!!

nu har jag inte mycket mer att säga..... jag tänker i allafall inte säga något dummt om dig johanna!!!
okej bara en fråga!!! vilket tycker ni är det roligaste ämnet i skolan??? skriv en kommentar!!!

mvh. anna!!!

Kommentarer
Postat av: Jannie

Jag tycket bild är roligast :D

2010-12-28 @ 10:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0