Dagboken 6 oktober.

I dag så hade vi kort dag i skolan.Jag säger bara en sak:ONSDAGAR ÄGER!!!Vi börjar ju kl.08.00 och vi slutar vid kl.12.40.I mellan det så har vi först SLÖJD från kl.08.00 till 09.40.Sen så har vi en 20 minuters rast så vi går in kl.10.00.Vi har NTA sen.Och det är JÄTTE  kul!Anna är med en som heter Leo i NTA och Johanna är med en som heter Jesper.Kl.11.20 så går vi och äter.I dag så var det FISKBURGARE med PULVER MOS(!!!!ÄKLIGT!!!!).Kl.11.40 så får vi gå ut ifrån matsalen.Vi har en Halvtimmes rast.Sen så har vi bara klassråd kvar av skoldan.Sen så är det SLUT!!!"tack och adjö för skolan då" ;) När vi kom hem så var vi hemma hos och själva.Vi satt inne och chattade på FACEBOOK i ungefär en timma.Anna Frågade mig (johanna<3) om hon kunde komma till mig.Det gick så nu är hon här ;)                                     
                                             Kram,Kram från Anna och Johanna ;)

Kommentarer
Postat av: johannas kompis från ------------

tjabba undrar bara vad är NTA? från en som beundrar er blogg

2010-10-06 @ 17:47:54
Postat av: Maja

Hihi:) Jag tycker oxå om Onsdagar:) Det är roligt med Slöjd fast Johanna och jag går inte i samma grupp:( Men Anna och jag gör det:)

2010-10-06 @ 18:13:08
URL: http://jamanine.blogg.se/
Postat av: johanna och anna

till:johannas kompis från ......

Nta är kemi,fysik och nåt mera :) vet inte vad :) I Nta så har vi kemi :P

till:maja

tack så mycket maja :)

2010-10-22 @ 11:09:45
URL: http://mzhihi.blogg.se/
Postat av: Jojjosan

Nta är ju jätte kul!!! <3 gillar eran blogg :P

2010-10-23 @ 14:11:21
Postat av: johanna och anna

tackar :D

2010-11-01 @ 10:45:44
URL: http://mzhihi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0